On a sunny day

2 gedachtes over “On a sunny day

  1. Hoi Dennis,

    Dat is heel lang geleden, ik heb veel over je gehoord, ik zie aan je werk dat het goed met je gaat.
    Je maakt prachtige werken, ik ben diep onder de indruk, alleen al als ik dit straatje zie met de Sassenpoort op de achtergrond, dat geeft een warm gevoel als blauwvinger. Je hebt een geweldig talent, wees er zuinig op, het is niet allemaal vanzelfsprekend en ik zou je graag weer een keer willen ontmoeten en het overal over hebben.

    groet,
    Klaas

    1. He Klaas ..echte blauwvinger….dank je wel voor je reactie…Lang geleden maar nooit vergeten .. Dat weet je toch!!
      Tof.. dat je mijn digi paintings mooi vindt… We maken zeker een afspraak..lijkt me leuk.. en ik verheug me erop… Grtx By Dennis

Geef een reactie

